Brev:
Saksebid
8. marts 2010
Alder:
3 år, 7 mdr.
Saksebid
Hej Helen
Min søn har lige været til almindelig forebyggende undersøgelse hos tandlægen samme med sin far. Jeg kunne desværre ikke komme med, da jeg skulle blive hjemme og amme samt putte lillebror...
Da de kommer hjem fortæller min mand, at Lukas har saksebid. Han fik ikke lige spurgt mere ind til det, så nu får du mine spørgsmål:-)
Forsvinder saksebid med alderen?
Hvad kan der gøres ved det?
Hvilke konsekvenser har det?
Med venlig hilsen
Lukas' mor