Brev:
Svømmehal - 20 mdr.
7. marts 2010
Alder:
20 mdr.
Svømmehal - 20 mdr.
Hej Helen
Hvornår kan man bade med sit barn i den almindelige del af svømmehallerne?
Matthes er ca 20 mdr nu og elsker vandet. Jeg har ham med i varmtvandsbassinet og tænkte på om han kan holde varmen til det store bassin endnu? bare 5-10 og så tilbage i det varme igen, eller skal vi lade helt være?
Kram Lea