Brev:
Flytning - 7 mdr.
3. marts 2010
Alder:
7 mdr.
Flytning - 7 mdr.
Hej Helen!
På et tidspunkt skal vi flytte. Vi er den situation, at vi har købt og overtaget drømmehuset, som ligger lige ved siden af den skole ungerne skal gå på engang:-) Vi er endnu ikke flyttet, da vi ikke har fået solgt vores gamle hus. Vi satser på, at vi skal flytte engang i løbet af sommeren.
Det nye hus ligger i samme by som det gamle, -men i et helt andet område. Så for ungerne bliver det ud over nyt hus også totalt nye omgivelser og naboer. Men det er så også det, -ingen institutionsskift, ændringer i den daglige rytme osv...
Ungerne har været med ude i det nye hus flere gange. Lige for tiden kommer vi dog ikke derude, da min mand er ved at male (den tjans har han fået, da jeg jo ammer...). Ligeså snart han er færdig med at male, og der er luftet godt ud, regner vi med at tage med derud igen, når han går og gør det indflytningsklar, -så kan ungerne lege derude, vi kan gå nogle ture derude osv.
Jeg kunne godt tænke mig at høre dine tanker, om hvad vi kan gøre for at den kommende flytning bliver så blid som mulig for ungerne. Især de "store" der formentlig bliver 2,5 og 4 år inden vi flytter. Er der noget konkret, de vil have glæde af vi gør? Hvordan plejer børn i den alder at håndtere en flytning?
Med venlig hilsen
UM