Brev:
Vask og miljøbevidst
1. marts 2010
Alder:
3 år, 7 mdr.
Vask og miljøbevidst
Hej Helen!
Jeg ved ikke helt, om dette er dit bord, men nu prøver jeg:-)
Jeg vasker normalt drenges tøj ved 40 grader og kogevask ved 60 grader. Kan jeg sætte temperaturen endnu lavere og alligevel være sikker på, at alle bakterier bliver dræbt?
Og hvad med opvaskeaskinen? Den kører normalt på 55 grader.
Med venlig hilsen
en miljøbevidst mor