Brev:
Ondt i maven om aftenen
8. februar 2010
Alder:
17 mdr.
Ondt i maven om aftenen
Kære Helen.
Vores datter på 17 måneder er en glad, sund og dejlig pige. Vi lægger hende ca. kl. 19, hvorefter hun typisk vågner efter 2-3 timers søvn.
Hun græder meget, vrider sig og det er tydeligt, at der er vrøvl med maven. Hun prutter også meget. Det varer mellem 1-2 timer. Vi masserer maven, tager hende op, synger - ja, vi prøver at gøre de ting, som hun ellers kan lide og som beroliger hende. ...
...
Vi har taget bananer og sveskemos fra hende. Hun får lidt drikke cultura hver dag. Havregrød med æble/pære mos om morgenen, rugbrød til frokost, yougurt/frugt/bolle/riskiks som snack, aftensmad.
Hun har 'fuld ble' hver dag - sommetider flere gange på en dag.
Kan du venligst hjælpe vores ellers så lykkelige datter? Undtagen 2-3 timer om aftenen ;-(
På forhånd mange tak.
Med venlig hilsen
Mor