Brev:
Knop på næsen
5. februar 2010
Alder:
7 mdr.
Knop på næsen
Hej Helen:)
Jeg har en datter på 7 mdr., og hun har siden fødslen haft en knop midt på næsen... Troede at den ville forsvinde af sig selv, men den er der stadig...
Er der noget der bør undersøges?? Eller er det noget der bare forsvinder af sig selv?? Skal siges at knoppen er hudfarvet, til tider rød. Så ved ikke om det er en ekstra "hudlap", som hun altid vil have??
Med venlig hilsen
Marlene