Brev:
Vægttab og tør hud
3. februar 2010
Alder:
15 mdr.
Vægttab og tør hud
Hej Helen.
Min lille datter på 15 mdr taber sig for tiden. Hun har været meget forkølet, og døjet med feber og feberkrampe (som jeg iøvrigt synes der er alt for lidt fokus på!!)
Nu har hun fået noget penicillin, for hun er rød i ørerne..
Men hun er nede på 8,6 kg, og er jo blevet ret tynd. Maven strutter dog som den plejer..
Hun er god til at drikke, men spiser ikke så meget som hun plejer. Og hun plejer altså at grovæde...
Skal vi begynde at give hende mere fedtstof i maden?
Herudover har jeg et spørgsmål vedr. min ældste datter, Sophie. Hun er nu 3½. Hun har altid døjet med meget tør hud, især på arme og ben. Det er faktisk sådan nogle knopper, som hvis man har mega gåsehud, blandet med nogle bumselignende tingester..
Vi har været ved hudlæge, som sagde at det bare er tør hud, og vi skulle bruge en fed creme..
Det har vi nu gjort længe, men det virker ikke rigtigt...
Hilsen mig