Brev:
Tandbørstning eller tortur!
2. februar 2010
Alder:
17 mdr.
Tandbørstning eller tortur!
Hej Helen.
Min datter på 17 mdr er MEGET ked af at få børstet tænder. Jeg må holde hende, og hun skriger og kæmper imod. Det gør så ondt i mig, men jeg har den holdning, at det jo også skal gøres....
Jeg har forsøgt alt muligt-sidde op, spejl, synge osv osv.... Hun er ørebarn og har haft MANGE problemer med det i lang tid. kan det hænge sammen med, at hun ikke ønsker blive holdt?
Jeg håber ikke, at jeg skader hende på sigt, men jeg føler jeg har prøvet alt. Det må jo også gøre ondt på hende, at jeg må holde arme og ben, og så bare få børstet, imens jeg kan komme til :-(
Med venlig hilsen
C