Brev:
Flossede negle
23. januar 2010
Alder:
7 mdr.
Flossede negle
Hej Helen..
Tusind tak for alle dine svar!!!!
Denne gang vil jeg spørge dig om isabellas, 11-6-09, negle.. Det er især på hendes tæer de er helt ødelagt... selv om jeg klipper dem, så flækker de på langs og giver nærmest "neglerod".. jeg tænker det må gøre ondt på hende, men hun virker ikk som om det påvirker hende....
Også på hendes hænder flækker de hvis jeg ikk lige får klippet dem.. de når ikk at blive lange og jeg synes nogen gange at det ikke kun er det "hvide" der flosser... Håber du forstår hva jeg mener...
Er de bare stadig meget bløde eller får hun ikk kalk nok??
Venligst
Dorthe