Brev:
Ammestop og venstrehåndet
12. januar 2010
Alder:
9 mdr.
Ammestop og venstrehåndet
Hej Helen.
Først og fremmest: Godt nytår.
Nu melder der sig lige et par nye spørgsmål...
Alt går for så vidt rigtig godt, også med nattesøvnen, så det er bare super!
Nu er Nina imidlertid begyndt at vælge amningen helt fra, efter en lang periode med gradvis nedtrapning. Det passer egentlig også mig rigtig fint, da barslen slutter 1. februar, og det dermed bliver som et helt nyt kapitel for os begge...
Hun spiser godt og varieret, og elsker for øvrigt mælkeprodukter som ost og tykmælk. Desuden får hun stadig en flaske om aftenen, som hun drikker ca. 100-120 ml af.
Er det ok bare at slutte nu, selvom hun ikke er 12 måneder? Det er bare lige for at være på den sikre side...
Og så et nysgerrighedsspørgsmål: Jeg synes Nina er bedst til at bruge venstre hånd - Hvornår kan man se, om et barn er højre- eller venstrehåndet?
Jeg benytter lige lejligheden til at ønske dig tillykke med babykøkkenet: Rigtig godt og anvendeligt initiativ!
Med venlig hilsen
Anna