Brev:
Den første tand er en kindtand
10. januar 2010
Alder:
4 mdr.
Den første tand er en kindtand
Hej Helen
Maja har fået sin første tand - hun er kun 4 1/2 måned, er det ikke tidligt? og det er en kindtand!
De sidste 2 uger har hun ikke haft en særlig stor appetit, nogle dage spiser hun ikke mere end 500 ml MME, kan det ha noget at gøre med den nye tand, som vel har været undervejs et stykke tid.
Hvordan med tandbørstning? Vi har givet hende en tandbørste som hun leger med, hun elsker at putte den i munden, håber det vil gøre tandbørstningen nemmere når vi starter med det.
Venlig Hilsen
Sandra