Brev:
Vuggestuestart - 14 mdr.
6. januar 2010
Alder:
14 mdr.
Vuggestuestart - 14 mdr.
Kære Helen
Vores søn på 14 mdr. skal starte i vuggestue. Vi er netop flyttet tilbage til DK efter et par år i udlandet. Derfor har vi per 11. januar fået en såkaldt garantiplads, som Kbh's kommune giver til tilflyttere. Det har været meningen, at vores søn skulle gå der indtil foråret, hvor vi ville få en permanent plads i en bedre institution, tættere på vores bopæl. Nu er der sket det heldige, at vi kan få den permanente plads allerede 1. februar. Det er jo herlige sager!
Sagen er den, at min mand og jeg er uenige om, hvorvidt vores søn stadig skal startes op på garantipladsen og gå der i tre uger. Jeg mener, at det er en rigtig dårlig ide, mens min mand synes, at vores søn har brug for at komme ud at lege med andre børn og skal af sted. Det er ganske givet rigtigt, at han ville have godt af at komme ud at lege mere med andre børn, men er det ikke alt for meget at byde den lille mand? To opstart så tæt på hinanden?
Jeg er har ikke fundet arbejde endnu og min mand starter først for alvor sit nye job per 1. februar, så rent praktisk kan vi godt få det til at hænge sammen, at vores søn ikke kommer af sted endnu.
Bedste hilsner
Thilde