Brev:
Sove og spise / amning
3. januar 2010
Alder:
6 mdr.
Sove og spise / amning
Hej Helen,
Tusind tak for dit hurtige svar tidl. Det er dejligt at have dig med på sidelinien, siden jeg nu befinder mig i udlandet. Jeg henvender mig igen, da jeg har tillægsspm. til dine svar.
Du skriver, at min søn på 6 1/2 mdr. kun skal sove henholdsvis 1 time om formiddagen og 2 timer om eftermiddagen - er det virkelig nok til sådan en lille fyr? Så lidt søvn om dagen, vil det forbedre hans søvn om natten (hvor han jo ikke sover igennem)?
Du optimer hans mængde af mad og amme mælk i løbet af dagen (til trods for hans vægt på 12 kg, 72cm). Gør det ikke at han forsat tager på? Jeg troede egentlig at efter 6 mdr. så skal amme mælken minimeres!!! Hvornår nedsættes amme mængden?
Jeg forventer, at han skal i dagpleje når han bliver 8 1/2 mdr.
Jeg ser frem til at høre fra dig igen, da jeg glæder mig til at blive klogere mht. ovennævnte.
Hvad er en rugbrødsbjælke? De må ikke få rugbrød med kerner vel eller?
Hilsen
Udlandsdanskeren