Brev:
Mavedråber
3. januar 2010
Alder:
4 mdr.
Mavedråber
Hej Helen
Maja får 2 forskellige slags dråber (købt i Sverige - minifom og sempers magdropar) som hjælper mod luft i maven - hun har fået dem siden hun var 6 uger, de hjælper rigtig godt, også imod de skrigeture hun havde som lille.
Hvornår kan vi stoppe med dem igen, og skal vi trappe ned eller hvordan?
Venlig Hilsen
Sandra