Føler mig meget brugt

27. december 2009

Kategori:
Alder:
16 mdr.

Føler mig meget brugt

Hej igen

Har brug for lige at læsse af, og det blive til dig:o)

Jeg har for ca. 4 mdr siden, fået "konstatereret" en efterfødselsreaktion efter at have gået til samtaler med hos en psykolog. Føler mig egentlig "rask" nu. Jeg er kommet igennem det første år uden hjælp fra nogen og har overlevet, selvom det har været meget hårdt. Ved ikke om du kan huske det, men min datter havde kolik de første 3 1/2 mdr efterfulgt af kighoste i omkring 8 uger osv. Hun var praktisk talt syg de første 8-9 mdr er sit liv, og jeg synes min barsel var et helvede.

Hun sov næsten ikke om natten og heller ikke meget om dagen, så tilsidst var jeg meget kørt ned. Min mand var desværre ...

Annonce

... ikke til meget hjælp, så følte mig helt alene.

Nu er det sådan, at jeg føler mig meget træt og sommetider bare ville ønske, jeg kunne sove i flere dage. Jeg kan lige på en gang vende på en tallerken og bliver så sur på mine børn. For 16 mdr siden, ville det aldrig være sket. Er normalt en meget tålmodig pige. Men føler mig tit stresset og presset, og så ville jeg ønske mine børn langt væk. Det er meget grimt at sige og tænke, og derfor har jeg ikke delt mine tanker med nogen. Heller ikke min psykolg, som jeg stadig går hos hver anden mdr.

Er det bare helt normalt at have det sådan? Og kan jeg bare regne med, det går væk igen?

De bedste hilsner

En frustreret mor

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Lange putninger - 15 måneder

Hej Helen Jeg skriver til dig, fordi vi har kæmpet med aftenuro og lange...

30. marts 2024 | Amning | 14 mdr.

Ammestop nu

Kære Helen Jeg har en datter på knap 14 måneder, som stadig er meget...

9. marts 2024 | Sovevaner | 17 mdr.

Sove i egen seng - 17 mdr.

Hej Helen, Tak for dit svar til min forrige besked angående vores søn som...

15. februar 2024 | Sovevaner | 14 mdr.

Søvn 14 måneder

Hej Helen. Min dejlige søn på 14 måneder driver os til vanvid om natten....

2. februar 2024 | Kost og ernæring | 17 mdr.

Tynd mave?

Hej Helen. Vores datter på 17 måneder har ofte meget tynd afføring, og...

Annonce

Viden om børn:

Vådservietter baby

Mange familier synes, det er praktisk at bruge vådservietter, når barnet f.eks. skal skiftes eller lige skal have tørret sine fingre.

Vådservietter kan dog indeholde parfume og miljøbelastende stoffer, som kan give dit barn allergi. Undgå derfor vådservietter med parfume- eller aromastoffer i indholdsdeklarationen.
Gå efter vådservietter, der er svanemærket med Svanemærket, eller med Astma Allergi Danmarks Blå Krans eller Allergy Certified.

Overvej også, om...

Læs mere i Babylex

Feberkrampe

Det lille barn evne til at kunne regulere sin temperatur er umoden. Det betyder, at nogle børn får krampe i forbindelse med, at de får feber. Temperaturen kan stige pludseligt, og når temperaturen stiger for hurtigt, kan temperaturreguleringscenteret i hjernen ikke følge med, og kramperne opstår.

Feberkramper opstår hos 2-5% af børn mellem 6 måneder og 5 år, og det er den hyppigste årsag til kramper hos børn. Feberkrampe er delvist arveligt, så end forældre eller søskende har...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om børn og søvn som er sprængfyldt med praktiske råd om hvordan du får dit barn til at sove.

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Tusind tak for dit råd om uld til min søn, det var nok det bedste råd jeg nogensinde har fået :) Der blev godt nok kigget mærkeligt på mig, da jeg begyndte at lede efter uld i butikkerne, så det måtte hentes hjem fra Danmark til sidst.

Hilsen mor fra udlandet