Brev:
Føler mig meget brugt
27. december 2009
Alder:
16 mdr.
Føler mig meget brugt
Hej igen
Har brug for lige at læsse af, og det blive til dig:o)
Jeg har for ca. 4 mdr siden, fået "konstatereret" en efterfødselsreaktion efter at have gået til samtaler med hos en psykolog. Føler mig egentlig "rask" nu. Jeg er kommet igennem det første år uden hjælp fra nogen og har overlevet, selvom det har været meget hårdt. Ved ikke om du kan huske det, men min datter havde kolik de første 3 1/2 mdr efterfulgt af kighoste i omkring 8 uger osv. Hun var praktisk talt syg de første 8-9 mdr er sit liv, og jeg synes min barsel var et helvede.
Hun sov næsten ikke om natten og heller ikke meget om dagen, så tilsidst var jeg meget kørt ned. Min mand var desværre ikke til meget hjælp, så følte mig helt alene.
Nu er det sådan, at jeg føler mig meget træt og sommetider bare ville ønske, jeg kunne sove i flere dage. Jeg kan lige på en gang vende på en tallerken og bliver så sur på mine børn. For 16 mdr siden, ville det aldrig være sket. Er normalt en meget tålmodig pige. Men føler mig tit stresset og presset, og så ville jeg ønske mine børn langt væk. Det er meget grimt at sige og tænke, og derfor har jeg ikke delt mine tanker med nogen. Heller ikke min psykolg, som jeg stadig går hos hver anden mdr.
Er det bare helt normalt at have det sådan? Og kan jeg bare regne med, det går væk igen?
De bedste hilsner
En frustreret mor