Brev:
Neglebidning
11. december 2009
Alder:
3 år, 4 mdr.
Neglebidning
Hej..
Lille Sophie, som efterhånden er blevet en stor pige på næsten 3½ bider negle...
Hun går tit med fingrene i munden, og gnaver godt og grundigt i dem. Derfor har hun nogle gange ondt i fingrene. Og selvom vi fortæller hende, at det er fordi hun hele tiden har fingrene i munden, så bliver hun ved..
Jeg har så været i Matas og købt noget, der tidligere hed Go' Negl, kan ikke huske hvad det hedder nu.. Jeg har smurt det på mine egne negle og på Sophies negle. Har konstateret at det smager ganske forfærdeligt, bittert og ulækkert.
Men Sophie er fuldstændig ligeglad! Hun har fået det på hver anden dag i en uge, og er fuldstændig upåvirket. Der gnaskes negle og fingre som aldrig før...
Hvad gør man så??
Med venlig hilsen
En bekymret far (der også selv bider negle...)