Brev:
Nan HA og bøvsning
11. oktober 2009
Alder:
1 mdr.
Nan HA og bøvsning
Hej Helen
Min lille datter på 7 uger, er så svært at få til at bøvse, efter vi er skiftet fra Nan1 til Nan HA, kan det passe, at behovet ikke er så stort med Nan HA?
Har du nogle gode bøvse-teknikker?
Venlig Hilsen
Sandra