Brev:
Dagplejestart - 9 mdr.
2. oktober 2009
Alder:
9 mdr.
Dagplejestart - 9 mdr.
Hej Helen,
Bare lige et hurtigt spørgsmål ang min søns opstart i dagpleje i næste måned (piv piv).
Forventer dagplejemoderen, at min søn kan falde i søvn af sig selv i barnevognen, når det er tid til middagslur? Eller hvad kan jeg forvente at møde? Hvordan får jeg ham lært at falde i søvn selv i barnevognen? Der er ingen problemer med at falde i søvn om aftenen i hans seng, men i barnevognen tager det en krig, hvis ikke jeg ender med at vugge ham.
Jeg er begyndt at øve, men synes det er svært når han græder og går så derud og viser jeg er der eller giver ham sutten etc., men på den måde lærer han det vel ikke, eller hvad mener du? Jeg er SÅ bange for, at dagplejeren bare lader ham ligge og græde sig i søvn, hvis ikke jeg har fået lært ham at falde i søvn selv inden.
God weekend fra en bekymret moooar :-)