Brev:
Svært ved at håndtere gråden
23. september 2009
Alder:
3 mdr.
Svært ved at håndtere gråden
Kære Helen
Jeg har utrolig svært ved at håndtere min søn Augusts gråd. Han er nu 3 mdr gammel og jeg synes gråden er blevet mere hjerteskærende, fordi der er mere personlighed bag den.
Når han er virkelig utrøstelig og græder meget kan jeg næste bryde sammen og blive stresset, angst og begynde at ryste og endda selv græde (mest bagefter når det er overstået). Jeg er simpelthen så berørt af det og har så svært ved at håndtere det psykisk.
Jeg er lidt bekymret for hvorfor jeg reagerer sådan og hvad kan jeg gøre for at blive bedre til at tackle det... Og er det normalt at have det sådan ?
Kærlig hilsen
Jane