Brev:
Arp og tør bag ørene
17. september 2009
Alder:
4 mdr.
Arp og tør bag ørene
Kære Helen,
Jeg har et spørgsmål om arp. Du har før rådet mig til at smøre hendes isse ind i mandelolie og vaske hendes hår 4 timer efter, hvorefter man ville skulle kunne rede det ud af håret på hende. Problemet er at hun har rigtigt meget. Og jeg synes ikke at det rigtigt virker. Det sidder især på toppen af hovedet. Nu er sommeren hernede i Spanien slut, har det indvirkning?
Hun er også tør bag ørene, og jeg ved ikke hvordan jeg skal behandle det.
Mange hilsner
Fie