Brev:
Lactulose og endnu mere luft i maven
5. september 2009
Alder:
1 mdr.
Lactulose og endnu mere luft i maven
Hej Helen.
Tak for dine svar på mine tidligere spørgsmål. Vi må bare vente og håbe, det snart bliver bedre med Alfred.
Vi giver ham Lactulose, idet han ellers ikke kan komme af med sin afføring = endnu mere ondt i maven. Desværre har jeg mistanke om, at Lactulosen er medvirkende til, at han har så meget luft i maven. Kan også læse på indlægssedlen, at det er en almindelig bivirkning. Jeg har snakket med lægen, om der ikke er noget andet, vi kan give ham, men det afviste han sådan lidt nonchelant / ligegyldigt.
Nu vil jeg så gerne høre dig, om du kender til et andet afføringsmiddel, vi kan give Alfred, som ikke har den bivirkning med luft i maven?
Med venlig hilsen
Pernille