Brev:
Ikke glad for sut
3. september 2009
Alder:
4 mdr.
Ikke glad for sut
Hej igen
Mange tak for dine gode ideer, det hjalp mig meget
nu har jeg lige et spørgsmål angående sutten.
Basim er kun glad for sutten, når han vil sove om natten, men ellers ville han ikke have den normalt og det er jeg ked af det da sutten hjælper meget,
Håber virkelig du kan hjælpe mig.