Brev:
Øget menstruation efter fødsel
15. maj 2004
Alder:
4 mdr.
Øget menstruation efter fødsel
Hej og tak for en SUPER DEJLIG side som jeg bruger meget.
Nu til mit spørgsmål: Her fire måneder efter min 3 fødsel har jeg fået min menustration, men aldrig har den været så kraftig, det bare render og render jeg bliver helt forskrækket, alene i dag er det 3 par bukser røget til vask, og sofaen renset et par gange. Jeg skifter natbind hver time. Det er i dag 3 dag og jeg er dødtræt.
Er det normalt med så kraftig menstruation efter fødslen?
Jeg syntes ikke jeg kan mindes det fra mine to andre unger.
Blødningen er klar, frisk og uden klumper. Kan du hjælpe eller skal jeg havde fat i lægen?
På forhånd tak.