Brev:
Sutteflasken eller ej
5. august 2009
Alder:
3 mdr.
Sutteflasken eller ej
Hejsa
Vores lille pige på 3 1/5 md. vil hverken tage sut eller sutteflaske. Vi har jo nu købt os fattige i al muligt sutte grej, men intet hjælper.
Vi har på intet tidspunkt haft succes med hverken sut eller sutteflaske og vi har prøvet og prøvet og prøvet.
Nu er vi der hvor far jo gerne vil give lidt mad også. Både for at aflaste mor lidt og for fars egenskyld. Men lille pigen vil simpelthen ikke.
Er der nogle gode råd eller alternativer? Vi tænker på at tage en lille drikkekop med tud i brug.
Med venlig hilsen
Faren