Brev:
Hudpleje
1. august 2009
Alder:
1 mdr.
Hudpleje
Kære Helen
Så er jeg tilbage med barnet nr 2 :) en lille dreng som bliver 1 måned om et par dage.
Jeg har et spørgsmål omkring hudpleje omkring hudfolderne ved halsen, der er han nemlig lidt hudløs og lugter en smule. han er mere buttet end storesøsteren var dengang og jeg ved ikke helt hvordan det skal holdes tørt og rent. jeg prøver at tørre det hverdag ved at duppe med stofble men jeg synes ikke at det har den store effekt. og det er også pokkers svært at komme til.
Han har haft det samme problem ved skridtet og efter vejledningen fra min egen sundhedsp. bruger jeg en føntørrer og det virker super fint men jeg synes ikke at det kan lade sig gøre at bruge den ved halsen.
Har du et godt forslag?
Mange venlige hilsner og ser frem til endnu engang at høre fra dig igen :)
Luiza