Brev:
Sovetid og madplan
29. juli 2009
Alder:
7 mdr.
Sovetid og madplan
Hej Helen,
Vi har bare fået et træls problem med vores lille datter Lærke!
Vi plejede altid bare at kunne ligge hende til nat ved en ni tiden cirka og så kunne vi da også godt gå ned til hende en 4 gange, men hun fald da selv i søvn på et tidspunkt.
Men hun er nu blevet 7 mdr og de sidste 14 dage har hun simpelthen skreget helt vild lige så snart hun kunne mærke vi var ved at ligge hende i hendes seng og selvom jeg står nede ved hende og synger og holder ved hende, så er hun simpelthen så stiv og så ked af det at hun helt hulker bagefter og jeg bliver nød til at tage hende op. Hvorfor gør hun nu pludselig det? Det virker som om at hun har haft en dårlig sengeoplevelse, men det kender vi ikke noget til :-)
Noget helt andet er så vil jeg høre dig om hendes mad ser ok ud og tidspunkter på dagen:
07.00-08.00 Vi står op og hun får købt Nestle havregrød og vand(hun vil ikke have hjemmelavet)
10.00 Hun får en flaske mme ca 90 ml og så sover hun alt fra 1 til 2½ time
12.30 Middagsmad, hjemmelavet øllebrød med meget lidt sukker i og vand
15.00 Tiden ca. (meget forskelligt hvornår) en banan og selvfølgelig vand og så ud og sove alt fra 1 til 2 timer. Nogen gange får hun en flaske her i stedet.
17.30 Aftensmad, blendede kartofler, 1 kødbolle og f.eks. blomkål og vand.
20.00-21.00 Sovetid og der får hun næsten 250ml vælling
Mange hilsner herfra