Brev:
Hvornår skal man bekymre sig om dårlige vaner?
28. juli 2009
Alder:
0 mdr.
Hvornår skal man bekymre sig om dårlige vaner?
Hej Helen
Et hurtigt spørgsmål. Alle siger man ikke kan forkæle et spædbarn, og at man ikke kan give dem dårlige vaner, og det er jo super rart at vide, for så kan man være så flink og barmhjertigt som man overhovedet orker :).
Men hvor gamle er de så, når man skal tage højde for at de ting man gør kan give nogle vaner, som man senere hen skal arbejde på at få brudt igen?
Med venlig hilsen
Mona