Brev:
Sutteflaske stop
27. juli 2009
Alder:
11 mdr.
Sutteflaske stop
Hej Helen
Hvor længe er det ok at få sutteflaske?
Anna får en flaske i døgnet inden sengetid og hun får altid børstet tænder bagefter inden hun bliver lagt til at sove.
Hun er meget glad for den flaske og det er jeg virkelig også:)
Jeg har stort set ikke ammet Anna, så jeg har det nok med sutteflasken som mange mødre har det med amningen. Det er bare den dejligste stund sammen!
Men er jo også godt klar over at det må stoppe på et tidspunkt.
Håber at du har nydt ferien!
Julie