Brev:
Meget humørsvingende
24. juli 2009
Alder:
2 år, 6 mdr.
Meget humørsvingende
Hej Helen
Udover det med vitaminpillerne, så har vi en William på 2½ år, der de sidste 1-2 mdr. har svinget meget i humør.
Han er bliver hurtigt ked af det og sur. Samtidig har han haft en periode hvor han over 3 uger har haft feber i 3-4 dage (høj) og derefter ikke været helt på toppen.
Vi har holdt ham meget hjemme fra dagplejen og har er p.t. i gang med ferien.
Vi prøver at læse ham, men det er utrolig svært - nogle gode råd?
Sophia