Brev:
Vitaminpille
24. juli 2009
Alder:
2 år, 6 mdr.
Vitaminpille
Hej
Min dreng er 2½ år og vi har nu prøvet forgæves at få ham til at spise vitaminpille - primært fordi, at han ikke drikker så meget mælk og vi vil sikre at han får sit kalk.
Vi har prøvet næste alt tror vi - knust dem og i yoghurten, 4-6 stykker og i rugbrødet m.m. men han fanger det.
Har du nogle gode råd og kan man evt. få noget med neutral smag?
Sophia