Brev:
Vil kun sidde og madplan
23. juli 2009
Alder:
9 mdr.
Vil kun sidde og madplan
Hej Helen,
Min datter er snart 9 mdr og hun vil kun sidde på numsen eller ligge på ryggen. Hver gang jeg ligger hende på maven triller hun om til ryggen, men hun triller aldrig om på maven. Jeg prøver at lokke hende med diverse legetøj, men der går max 1 minut, så er hun på ryggen igen. Hun sidder rigtig stabilt og falder sjældent.
Det bekymrer mig dog at der slet ikke er tegn på at hun vil kravle. Hun vil heller ikke gå, når jeg prøver det med hende. Hun støtter på benene, men det er også alt.
Det bekymre mig lidt at hun slet ikke prøver på at gå eller kravle.
Til noget helt andet - min pige får mad som flg:
cirka kl 06: Amning
07: morgenmad - øllebrød eller havregrød
08: Lur på cirka 45 min
09:30: Halv bolle med smør og sødmælk eller vand
11:00: Rugbrød med div pålæg, agurk og vand
12:00: Lur - enten 45 min eller 1 ½ time
14:00: Frugt
16:00: Amning en gang i mellem
17:30: aftensmad - får det meste af vores mad, dog ofte kartoffelmos med diverse tilbehør samt kød
19:00: amning
20:00: Putning og sover til næste morgen.
Jeg er i tvivl om hvor meget mad hun skal have, altså størrelsen på portionerne ?? Får hun mælk nok ?
Hun er en fin og stor pige: 72 cm og 9.5 kg og meget glad og tilfreds.
Jeg vil gerne stoppe med amning og skære ned til kun morgen amning. Skal jeg give hende extra mælk? Hun vil IKKE tage flaske.
Håber at du har haft en god ferie.
Med venlig hilsen
Susanne