Brev:
Hikke
20. juli 2009
Alder:
0 mdr.
Hikke
Hej Helen
Tobias bliver nogen gange "angrebet" af hikke, oftest lige inden han falder i søvn, han har som regel spist lige inden han sover, og det forstyrre ham så meget at han vågner og ikke kan sove. Har du nogen ideer til hvordan vi kan afhjælpe hikken, eller måske helt forhindre den?
Med venlig hilsen
Mona