Brev:
Sveder meget!
20. juli 2009
Alder:
15 mdr.
Sveder meget!
Hej Helen.
Min datter på 15½ måned sveder meget. Det bare svis hun har en bodystok på så sveder hun. Det er kun hvis hun kun er iført ble hun ikk sveder.
Er der nogen man kan gøre for at hun ikk sveder så meget eller?
Hilsen den bekymrede mor