Brev:
Min baby gylper vand
14. juni 2009
Alder:
2 mdr.
Min baby gylper vand
Kære Helen.
Jeg har et spørgsmål til dig. Vores datter på nu snart 11 uger, bliver ernæret via flaske. Hun har den sidste tid pludselig gylpet vand eller i hvertfald klart væske nogen tid efter et måltid. Vi har kun givet hende vand på meget varme dage og hun gylper også de dage hvor hun kun får erstatning.
Hun har været syg med forkølelse og hoster af og til i forbindelse med hun gylper, men det hænger heller ikke ubetinget sammen med det.
Er det noget vi skal være obs på, eller det er meget normalt?
Med venlig hilsen
Jannie.