Brev:
Tandbørstning - 5 mdr.
11. juni 2009
Alder:
5 mdr.
Tandbørstning - 5 mdr.
Hej Helen
Jeg skriver til dig vedr. min dreng på 5 1/2 mdr der nu er ved at få hans anden tand (Han var hurtig til at få hans første). Den første er ikke helt fremme endnu men er meget tydelig.
Mit spørgsmål lyder på hvornår vi skal opstarte tandbørstning? Og skal vi bruge baby tandpasta?
Jeg er ikke begyndt idet gummerne har kløet meget- især ved den første tand.
Han får grød 3 x dgl og jeg supplerer med lidt flaske da jeg er stoppet med amning så vi skulle jo gerne passe på bisserne fra starten:) Men vil ikke begynde før det er nødvendigt.
Mange hilsner Marianne