Brev:
Vitaminpiller og sødemiddel kontra sukker
7. juni 2009
Alder:
11 mdr.
Vitaminpiller og sødemiddel kontra sukker
Hej Helen.
Ja nu nærmer Valdemars første fødselsdag sig.. og så skal vi jo til at droppe d-dråber og jern og gå over til alm. vitaminpille.
Jeg fandt nogle der hed livol til børn, men blev forarget over at det meste af indholdet var sukker. Så gik jeg på apoteket og fandt multi tabs, uden sukker, så dem købte jeg.
Men nu er jeg pludselig blevet i tvivl, om det overhovedet er bedre at give vitaminpiller med sødemidler end sukker??
Venlig hilsen
Maibrit