Brev:
Ægløsning og menstruation
29. maj 2009
Alder:
10 mdr.
Ægløsning og menstruation
Hej Helen,
Jeg ammer stadig (natammer) og har derfor(?) endnu ikke fået menstruation - jeg fødte for 10 mdr. siden. Er det muligt at teste/finde frem til om og i så fald hvornår man har ægløsning uden at have menstruation?
Jeg har tidligere benyttet ægløsningstest, men her skal man jo kende sin menstruation for at kunne måle.
TAK,
Med venlig hilsen
Lone