Brev:
Fjernsyn, tand, amning
19. maj 2009
Alder:
3 mdr.
Fjernsyn, tand, amning
Hej Helen...
For det første vil jeg sige tusind tak for dit svar ang amning.
Min datter vil gerne amnings og der er ikke problemer. Jeg tror at det er fordi den tand der kommer fra undermund ikke gør så ondt nu??? kan smerten godt komme i perioder?? man kan ikke se tanden endnu, men kan mærke at den er godt på vej. Hvor godt er det at hun får en tand allerede nu, hun er jo kun 14 uger gammel.
Et andet spørgsmål...
Hver gang jeg ligger min datter på gulvet vender hun altid hoved mod fjernsynet..hvilket jeg ikke er glad for... det er vel ikke sundt ... mine svigerforældre siger at det ikke gør noget, men jeg er jo ikke særlig glad for dette... hjæælp hvad skal jeg gøre...
Hilsen Arzu...