Brev:
Gylp i halsfolder
12. maj 2009
Alder:
1 mdr.
Gylp i halsfolder
Hej Helen!
Min søn på snart 7uger gylper meget og han har nogle dybe halsfolder som nærmest suger gylpen til sig. Vi forsøger efter bedste evne at vaske og tørre folderne når han har gylpet men om natten har vi ikke en chance. Hvad gør vi?
Han er næsten hudløs! kan vi bruge en hagesmæk ribkant i halsen om natten eller kan han blive kvalt i den? jeg håber at du har et godt trick!
Nillemor