Brev:
Trøske ...? Motorik?
10. maj 2009
Alder:
6 mdr.
Trøske ...? Motorik?
Hej igen Helen,
Skønt at kunne sidde på island og sende dig spørgsmål;o)
Hjælp... synes nu at det ser ud til at freja pigen har trøske? må lige til lægen på tirsdag når vi er vel hjemme igen, men har været på apotek her og de mente det var svamp...
Helt hvid tunge og vabler/ belægning om og i munden, hun har jo lige haft skoldkopper også i munden, så det er godt nok svært med den mad process, men hun er stadig på, dog tror jeg det er meget ubehageligt for hende og hun kaster nemt op...
kan forstå at alt skal holdes mega rent?
Sjovt som der bare er noget hele tiden med hende havde intet med viggo og det er som at være mor for 1 gang igen ;o)
Hun virker ok med vægten så er ikke så bekymrede, men synes det er synd for hende og synes også det er en langsom tid med maden og også hendes motoriske udvikling er gået lidt i stå...
hun gider ikke rigtig at vende sig selv om hun kan begge veje, tror lidt det er fordi hun altid har ligget på maven og elsker det, hvilket jo er godt.
Hun sidder næsten selv og er stadig super stærk i ben og nakke.
skal jeg gå op idet? og øve med hende mere end jeg gør? hun er glad og snakkende og dejlig nem at have med at gøre for alle...
Varme hilsner
ja tro det... en 2g mor;o)