Brev:
Svømning - 10 mdr.
8. maj 2009
Alder:
10 mdr.
Svømning - 10 mdr.
Hej Helen
Vi har svømmet med Matthes fra han var 3-4 mdr :-) han har altid synes det var dejligt og nu synes han det er rigtig sjovt.
Indtil nu har det altid været i varmtvandsbassingerne, men jeg kom til at tænke på om han snart måtte bade i de almindelige bassinger? han er 10 mdr. altså de der ikke er så varme.
Hvor gammel skal han være for at kunne holde varme godt nok? vi plejer at svømme i ca 1/2 time.
Kærlig hilsen
Lea