Brev:
Sorg
8. maj 2009
Alder:
2 år, 7 mdr.
Sorg
Hej Helen,
Min sønn og min skal opp til Norge og besøke min familie neste uke. Da min mor nettopp har fått konstatert brystkræft kommer det nok til å bli en litt annerledes opplevelse denne gang. Hun skal opereres mens vi er det.
Jeg er usikker på hvordan jeg skal forklare min sønn at bestemor og måske bestefar og meg selv kniber en tåre innimellom. Jeg har aldrig prøvet lignenede tidligere og min sønn kommer nok hellere ikke til å forstå så mye. Han ved jo godt at en er ked av det når en græder, men han har ikke sett en voksen gråte før.
Skal jeg sige noe innen vi kommer derop eller skal vi bare vente å se hvordan han reagerer?
På forhånd takk.
Med venlig hilsen
Marianne