Brev:
Skal jeg være bekymret for hans vægt?
7. maj 2009
Alder:
22 mdr.
Skal jeg være bekymret for hans vægt?
Hej Helen..
Nu nærmer vi os at Bastian fylder to år om ca.2 måneder! Sikke tiden går :)
Han er stadig en dreng med masser af krudt og er fuldt på højde både intellektuelt og fysisk som en der er lidt ældre ham. Han kan så mange ting :)
Men han er lille! Han vejer kun knap 10 kilo og er ca. 86 cm. høj.. Der er ikke noget at tære af hvis han bliver syg..
I dagplejen spiser han ALT hvad der bliver serveret og kan nemt spise 3 hele skiver rugbrød til middagsmad. Hjemme er det stik modsat, han spiser ikke rigtig så meget aftensmad med mindre han får kartofler som er tilberedt i ovnen, men er nu ikke så nervøs for det, når han spiser så godt i dagplejen og han er træt efter en begivenhedsrig dag. Men i weekenden er det sværere at få mad i ham på alle tider af døgnet. Dog elsker han frugt..
Skal jeg være bekymret for hans vægt??
Med venlig hilsen
Camilla