Brev:
Rød tissemand
1. maj 2009
Alder:
2 mdr.
Rød tissemand
Kære Helen,
Jeg kan se at min søns tissemand er rød på toppen og det ser lidt infekteret ud.
Ved du hvad det skyldes og hvad skal jeg gøre før at behandle det, hvis det skal behandles?
Mange tak !