Brev:
Bøvsning
28. april 2009
Alder:
2 mdr.
Bøvsning
Kære Helen,
Jeg har 2 tvillinger som er 2 måneder. De spiser brystmælk og suppleerende NAN 1. Jeg undrer hvad lang tid man skal bruge på at bøvse børnen.
Den ene tvillingen har problemer med at bøvse, dvs det tar meget lang tid og tit så får man ikke en bøvs fra ham. Det kan gå up til 1.5 timer at man førsøger bøvse ham man det kommer ikke nogenting ud, men allivel så har han problemer når man førsøger lægge ham ned på ryg, så det virker som det er noget der trycker i hans mave.
Skal man blive ved med at førsøge bøvs tils det kommer ud eller hur lang tid skal man førsøge inden man opger? Det kan blive lidt frustrerende om natten at bruge så lang tid så det næsten er tid før ham at spise igen.
Den andre tvillingen har nemmere før at få sin luft ud men det virker deremot til at det aldrig ophør. Han sluger maden når han spiser og efteråt så kan vi blive ved med at få luft ur ham. Vi gør også pauser under måltiden så han kan bøvse. Vet du vad det kan vara orsakat av og hur lang tid skal man bøvse ham?
Mange tak før svar =)