Brev:
Væske i ørene, svømmehal, eksem
22. april 2009
Alder:
8 mdr.
Væske i ørene, svømmehal, eksem
Hej Helen
Igen tak for et godt svar fra dig :)
Min datter har sovet uroligt et stykke tid og været en del forkølet. Nu har lægen så fundet ud af, at hun har væske i det ene øre. Vi skal til tjek om en måneds tid, så håber jeg, det er væk. Må vi gå i svømmehallen?
Vi er lige nu i overgangen mellem 2 og 3 søvne om dagen. For tiden sover hun 1½ time om formiddagen, måske fra 9.45-11.15. Så sover hun måske igen fra kl. 14. Denne søvn varer så ofte kun en ½ time, derfor kan hun ikke holde sig indtil hun skal i seng. Så får hun en halv time igen inden spisetid. Men de sidste aftener er kl. 21 inden hun sover. Jeg ville gerne tilbage til kl. 20 som storesøster, så vi har lidt aftentid alene. Hendes rytme er meget skiftende, den ene dag sover hun en ½ time om formiddagen og en længere om eftermiddagen, den anden dag er det omvendt. Skal jeg forsøge at rykke på noget, eller skal jeg bare se tiden an?
Hun har haft noget "eksem" på kinden indimellem, siden hun var et par måneder. Jeg har fået en creme der hedder Locoidol ved lægen. Det hjælper med det samme. Nu kan jeg se det kommer lidt igen, min læge siger jeg bare skal smøre det igen. Skal jeg blive ved med det eller ville det være bedre at komme til en hudlæge?
Hilsen Nusse