Brev:
Vuggestue/dagpleje og modermælkserstatning
16. april 2009
Alder:
1 mdr.
Vuggestue/dagpleje og modermælkserstatning
Hej Helen
Hvornår vil du sige, at man kan lade sine børn starte i henholdvis vuggestue eller dagpleje? Jeg har netop sendt ansøgning ind til en vuggestueplads til min søn, når han er 8 måneder, men jeg er blevet i tvivl om det er for tidligt - hvad mener du?
Min søn får flaske - han vejer nu 5 kg og er 60 cm lang og er 6 uger gammel. Hvor mange ml vil du ca. sige han skal spise i døgnet og er der noget modermælkserstatning du vil anbefale frem for noget andet? Nu får han Nan 1. Gør det noget at man veksler engang imellem mellem mærkerne - hvis nu f.eks at det andet er udsolgt el.?
Tak for svar.