Brev:
At være ude
14. april 2009
Alder:
7 mdr.
At være ude
Hej Helen,
Jeg er i tvivl om, hvordan jeg har min 7 mdr. datter med ud i det gode vejr, hvad hun skal have på etc.
Når vi går tur og når hun bliver puttet i barnevognen har hun pt en striktrøje og bomuldshjelm på + dyne.
Men hvordan hvis vi gerne vil være lidt ude, lave noget i haven eller sidde på terrassen? Hun skal selvfølgelig være i skyggen, men jeg er ikke sikker på hun gider ligge så længe i barnevognen, når der ikke sker noget. Og jeg tænker det er for koldt endnu at have hende liggende på en madras på jorden? Hun triller en del, så det er ikke nemt at holde en dyne på hende. Men er der andre alternativer end at have hende siddende på skødet?
Venligst fra A/M