Brev:
For lille?
14. april 2009
Alder:
22 mdr.
For lille?
Hej Helen
Ja, så spørger jeg igen :-)
Min datter på 22 1/2 mdr vejer ca 12,3 kg og er ca 83 cm lang.
Hun er gået en kurve op mht til vægt/højde men når det bare er hendes højde jeg indtaster her på siden, er hun faldet to kurver. Har dog kun indtastet 3 gange hendes vægt og højde.
Skal jeg lade være med at bekymre mig om det, når nu hendes vægt/højde kurve er ok?
Hun har altid været småtspisende, og er det til dels stadig. Hun er glad for mad, men det er ikke altid at hun får de store portioner ned, men hun bliver hele tiden tilbudt noget.
Til morgenmad får hun havregrød med frugtmos og en klat smør, men hun virker til at være lidt træt af det. Hun spiser ikke rigtig brød, men har du nogle gode sunde ideer til lidt afveksling i morgenmaden?
Tak for hjælpen.
Med venlig hilsen
Henriette