Brev:
Begynde at gå, ferie og mælk
11. april 2009
Alder:
10 mdr.
Begynde at gå, ferie og mælk
Hej Helen.
Anabell runder nu snart 10 mdr og er begyndt at rejse sig ved forskellige ting, men hvis vi holder hende i hænderne tager hun ikke rigtige skridt. Vi har heller ikke trænet det med hende før at hun nu er begyndt at rejse sig. Men er det så noget vi nu skal begynde at træne og evt. ved at give hende en gåstol, selvom jeg ikke er meget for disse? Jeg vil nødig gå igang med for meget da jeg er af den overbevisning at hun gør de ting hun skal når hendes krop er klar til det.
Min kæreste og jeg er blevet tilbudt en rejse til New York den første uge i Juni, så Anabell vil være knap 1 år på det tidspunkt. Kan vi tage hende med eller vil det være synd og hvordan med tidsforskellen i forhold til hendes daglige rytme. Vi tager enten afsted med hende eller også bliver vi hjemme. Hun vil på det tidspunkt have gået en lille mdr. i vuggestue/dagpleje, har det nogen betydning?
Anabell får lidt sødmælk til morgenmad, lidt youghurt til mellemmåltidet og så 300 ml mme kl. 22.00. Hvornår skal vi tage den flaske fra hende og hvordan gør vi det i praksis, skal det sættes lidt ned først?
Tak for alle de gode råd og svar.
Med venlig hilsen
Charlotte